Кейси Nostra Communications Group
Кейси- усі кейси 9
- стратегія та втілення 3
- FMCG 3
- діджитал 8
- фінансовий сектор 5
- медіа-планування та закупка 4
вул. Дорогожицька, 3, UNIT City,
офіс В10. Київ, Україна 04112
Запит успішно надіслано.
Ми скоро з Вами зв'яжемося.
У 2022 році компанія «Сабріз» зіткнулася із серйозними труднощами через війну, що призвела до економічного спаду та масової міграції населення. Додатковим викликом стало розірвання всіх зв’язків з Росією, зокрема з брендом «Раптор», який був лідером у категорії засобів від комарів. Завданням було зберегти лідерські позиції на ринку без втрат продажів та брендової популярності, незважаючи на втрату основного продукту в портфелі.
Компанія вирішила перезапустити бренд, зберігши головний ідентифікатор — динозавра з бренду «Раптор», але створивши новий продукт — IREX. Новий «залізний» динозавр став символом української стійкості, сучасних технологій та дбайливого ставлення до природи. Був використаний меседж «Раптор стає IREX», щоб зберегти спадковість між брендами. Основний акцент у просуванні зробили на молодь 25-45 років, активну, інноваційну та цифрову аудиторію, тому запуск бренду відбувся через диджитал-канали: YouTube, соцмережі, програматик-платформи та ліцензійний контент MEGOGO. Окрім цього, була використана ігрова механіка для залучення аудиторії.
Цей кейс засвідчив, як бренд зміг не лише адаптуватися до нових умов, а й стати лідером у своїй категорії, незважаючи на всі виклики.
На початку 2021 року, в умовах високої конкуренції та складного постковідного стану малого бізнесу, ПУМБ вирішив удосконалити свою Програму підтримки малого бізнесу для юридичних осіб. Основною метою було комунікувати з підприємцями так, щоб вони побачили в ПУМБ надійного партнера, відчули підтримку та розуміння їхніх потреб. Важливо було створити емоційний зв’язок з цільовою аудиторією, подолавши бар’єри абстрактної бізнес-комунікації.
Замість того, щоб спілкуватися з бізнесом як з абстрактними бізнес-структурами, ми вирішили комунікувати з підприємцями як з живими людьми, для яких бізнес — це справа серця. Ця концепція привела до створення ідеї «Заради усмішки малого бізнесу», де щира людська емоція — посмішка — стала центральною темою кампанії. Кампанія підкреслювала простоту, доступність і людяність у взаємодії з банком, а також підтримку, яку ПУМБ надає малому бізнесу через інноваційні послуги та продукти.
Щоб досягти цієї мети, ми запропонували:
Рішення за доступними кредитами 5-7-9% для юридичних осіб за 7 днів.
Онлайн відкриття рахунків для юридичних осіб.
Узгодження ЗЕД-контрактів для юридичних осіб за 3 години.
Ці послуги були представлені як прості, ефективні, швидкі та орієнтовані на те, щоб викликати посмішку у підприємців.
+47% нових клієнтів понад план.
2-ге місце на ринку за обсягом кредитів 5-7-9%.
ПУМБ вперше увійшов у Топ-5 по використанню банківських послуг малим бізнесом.
Топ-3 в рейтингу «Кращий банк для малого та середнього бізнесу».
Кампанія «Заради усмішки малого бізнесу» ефективно позиціонувала ПУМБ як банк, що не лише надає фінансові послуги, а й розуміє реальні потреби підприємців, підтримує їх у найскладніші часи та допомагає досягти успіху.
У 2020 році наш клієнт вирішив розширити стратегію розвитку бізнесу в напрямку нових категорій продуктів. Його можливості дозволили запустити додаткову лінію для виробництва соусів, але в цій категорії було мало досвіду.
Основними покупцями соусів є чоловіки і жінки віком від 20 до 45 років із середнім або вищим доходом. Ця аудиторія – це ми та ви! Ми ходимо до кафе та готуємо вдома. Ми однаково цінуємо борщ з котлетами та крем-суп з крутонами. Ми багато працюємо. Більшість людей хочуть не лише рознообразити смак страв, але й взагалі скоротити час приготування.
Мета клієнта – забезпечити зростання продажів всього портфоліо не менше ніж на 3% в фізичних обсягах за рахунок нового продукту. Тобто, працювати краще, ніж при стандартному запуску новинки в категорії спецій.
Маркетингові та комунікаційні цілі: зайняти місце на полицях поряд з лідерами “Торчин”, “Щедро” та “Чумак” у ключових роздрібних мережах: ATB, Fozzy Group, Novus, Auchan, а також забезпечення знання нового продукту мінімум на 15% цільової аудиторії з розумінням його переваг.
Для досягнення поставлених цілей наш клієнт вирішив вийти на ринок з новою підкатегорією соусів, яка мала змінити культуру готування. Розроблено лінійку з 7 різними смаками, яка дозволяє поєднувати інгредієнти та завжди отримувати незвичайну страву. Спеціальна упаковка дозволяє бачити продукт перед покупкою, а в назві “Готуваємо у соусі” відображена суть та позиціонування продукту.
Споживачам запропонували соуси, які допомагають приготувати смачну страву за 15 хвилин.
Після успішних домашніх тестів ми сформували кінцевий список функціональних переваг, на яких робили акценти у промоції продукту.
Проведено переговори з роздрібними мережами, і проведено великомасштабну презентацію для них – майстер-клас з приготування різних страв з використанням наших соусів. Відгук мережі ATB на новий продукт “відкрив нам двері” в інших мережах, що дозволило обійти карантинні обмеження на нові продукти.
У комунікаційній стратегії використовували цифрові інструменти, зокрема відеоформат, для побудови усвідомлення та пояснення нової ситуації споживання. Співпраця з блогерами та кулінарними YouTube-каналами допомогла отримати довіру споживачів до нового продукту. Карантинні обмеження в період COVID дали нам можливість отримати максимум результату від ефірів по телебаченню, що забезпечило збільшення рівня знання про продук
За шість місяців ми перевиконали планові середньомісячні продажі одного товару на 31% у фізичному вираженні. Новий продукт в новій категорії “Cooking in sauce” забезпечив 1/3 зростання продажів всього портфелю ТМ Приправка. У той же період усвідомленість “Cooking in sauce” досягла рівня 19.6%